18/09/2023

Op zondag 10 september 2023 vond de Gooische Rally in Blaricum plaats. Dit is het jaarlijkse OldTimer Festival (OTF) van de Lionsclub Blaricum Laren en werd alweer voor de 22ste keer georganiseerd onder het motto “Lions helpen!”.

Ons doel was om een zo groot mogelijk bedrag op te halen voor het goede doel. Dit jaar was dat het KNRM-reddingsstation Blaricum, net als in 2022. RallyControl (de beste rallyuitzetter van Nederland) zette een mooie en uitdagende route uit over de Utrechtse Heuvelrug met lunch in Residence Rhenen.

84 Equipes verschenen aan de start en hebben een spannende strijd gevoerd om de juiste routes en controlepunten te vinden. Dit deden ze in twee verschillende rallyklassen, Toer en Sport. Verder vond er een "concours d'élégance" plaats, georganiseerd door een deskundige jury inclusief een Prix de Dames.

De start en finish was in het mooie Blaricum Dorp. Bezoekers waren van harte welkom en waren in groten getale aanwezig om zich te vergapen aan de mooie oldtimers en te genieten van de gezellige sfeer van het festival.

Het was een fantastische dag met een geweldig resultaat: een cheque voor de KNRM van € 22.500, die werd overhandigd door de burgemeester van Blaricum Barbara de Reijke en de voorzitter van de Lionsclub Marcel Ganzeboom.

Dit was vooral mogelijk dankzij de steun van de deelnemers. En dankzij onze sponsors, met hoofdsponsor Turien & Co.

Voor meer informatie over de Gooische Rally klik HIER