15/05/2024

Op vrijdag 26 april ontving de heer Harm Kremer een Koninklijke onderscheiding. Harm werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau, als erkenning voor zijn inzet in Blaricum op diverse terreinen.

De feestelijke uitreiking van de lintjes, door burgemeester Barbara de Reijke, vond plaats in het gemeentehuis van Blaricum

Al decennia lang is de heer Kremer betrokken bij de Blaricumse kermisweek. Hij keurt rijtuigen bij het ringsteken en verzorgt bloemen bij de opening. Van 1995 tot 2001 vervulde hij onder andere een bestuursfunctie bij Fleurop. In 1999 startte de heer Kremer bij de Lionsclub Blaricum Laren, waar hij hielp bij de organisatie van de jaarlijkse Gooische Rally.

In 2008 werd de heer Kremer benoemd tot Vrijwilliger van het Jaar in Blaricum. Van 2008 tot 2012 was Kremer penningmeester bij de Agrarische Stichting Blaricum. En in 2009 hielp hij bij het renoveren van het hekwerk van de Sint Vituskerk.

Sinds 2015 maakt de heer Kremer zich sterk voor de Voedselbank Gooi & Vechtstreek. Hier verzorgt hij de emballage. Tussen 2018 tot 2022 was de heer Kremer lid van het comité Vrijwilliger van het Jaar in Blaricum. En sinds 2022 zet hij zich ook in voor het jaarlijkse Blaricum Music Festival.