06/09/2023

Na drie jaar vond vrijdagavond het Papageno Zomerconcert weer plaats bij de vijver van restaurant Rust Wat in Blaricum.

De Papageno Band, Het Nederlands Filmorkest en Paul de Leeuw traden op. Het concert was volledig uitverkocht.

De opbrengst van € 25.000 is voor het goede doel. Het Papageno Huis Laren ontving een cheque van € 19.000. Dit bedrag wordt gebruikt voor nieuwe stadsfietsen en een fietsenstalling. Ingrid Peters, directeur van Stichting Papageno, is erg blij: "Hiermee kunnen wij veel betekenen voor de jongeren met autisme die bij ons wonen en werken.”

Ook het Goois Natuurreservaat kreeg een deel van de opbrengst: € 6.000. Van dit geld zijn twee nieuwe picknicksets bekostigd die geplaatst zijn naast de Tafelberg op de Tafelbergheide in Blaricum.

Een prachtig resultaat van een al even prachtige avond. Dit is vooral mogelijk gemaakt de bezoekers, sponsoren en artiesten en de inzet van de vele vrijwilligers waar onder de leden van de Lionsclub Blaricum Laren.

Voor meer informatie over het Papageno Zomerconcert klik HIER